Medikal estetikte tüketici trendleri konuşuldu

Medikal estetikte tüketici trendleri konuşuldu

Medikal estetikte tüketici trendleri konuşuldu

Türkiye’de kadınların güzellik anlayışlarını ve beklentilerini ortaya koymak amacıyla Allergan Aesthetics’in IPSOS iş birliği ile hayata geçirdiği “Medikal Estetikte Tüketici Trendleri” araştırmasının sonuçları geçtiğimiz hafta JW Marriott İstanbul Bosphorus Otel’de gerçekleştirilen toplantıda paylaşıldı.

Allergan Aesthetics'in tüketici iletişim platformu olan “Küçük Bir Dokunuş”un ev sahipliğinde düzenlenen buluşmaya Yasemin Özilhan, Ala Tokel, Hande Kazanova, Billur Saatçi, Dila Tarkan, Sibil Çetinkaya, Ümit Karalar, Rüya Büyüktetik, Nilay Yalçınkaya ve Melis Ağazat gibi Türkiye’nin önde gelen influencerı ve editörleri katıldı. 

Kadınların yaptırdıkları ilk medikal estetik uygulamadan sonra, bunu yinelemek istediklerini vurgulayan Medikal Estetik Hekimi Dr. Mustafa Karataş; “Pandemi sanılanın aksine kendimizle ve dış görünüşümüzle daha fazla ilgilendiğimiz bir dönem oldu. Online toplantılarda ve sosyal mecralarda görünürlüğümüz arttı; bunun sonucunda hepimiz kendimizin en iyi hali olmaya özen gösterdik ve nasıl göründüğümüzü eskisinden daha fazla önemser olduk. Allergan Aesthetics Türkiye’nin araştırması gösteriyor ki; Türkiye’de 25-50 yaş arası her 10 kadından 7’si cildinin yorgun görünmesinden rahatsızlık duyuyor. Bunun bir sonucu olarak bu dönemde; aynada gördüğü hali ile kendinden memnun olmak isteyen kadınların yüzde 54’ü cerrahi olmayan medikal estetik uygulamalara başvurdu. Araştırmada yeniden uygulama yaptırma oranının yüzde 96 olması bu konuda duydukları memnuniyeti ortaya koyuyor” dedi.

Estetik algısının neredeyse insanlık tarihiyle eş zamanlı var olduğunu vurgulayan Sanat Danışmanı ve Küratör Feride Çelik; “Geçmiş zamanlardan itibaren sanat ve güzellik, her zaman birbiriyle iç içe geçen iki kavram oldu. İnsanlık tarihine baktığımızda, güzellik kavramı ve anlayışının sürekli değiştiğini görüyoruz. Örneğin; ünlü filozof Sokrates güzelliği, fayda kapsamında ele alıyor. Yine o zamanlarda en popüler olan güzellik anlayışı kadının doğurganlığıyla eşleşiyor. Günümüzde güzellik algısı ise doğal görünüm ve kadınların kendini iyi hissetmesiyle eşleşiyor” dedi. 


Haber Kaynak : igfa

Medikal estetikte tüketici trendleri konuşuldu
12.6°