Alışan Lojistik, ‘Eviniz Kaleniz’ sloganıyla kurum içindeki tüm çalışanlarını ve ailelerini pandemi konusunda bilgilendirmeyi ve bilinçlendirmeyi amaçlayarak bir YouTube projesi başlattı. Koronavirüsten korunmanın önce evlerden başladığına inandıklarını belirten Alışan Lojistik İcra Kurulu üyesi Cenk Kovar, projeye katılımın çok yüksek olduğunu aktardı.
Mart ayından bugüne kadar yaklaşık 900 çalışana ve ailesine ulaştıklarını söyleyen Kovar, “Programın içeriği interaktif bir yapıya sahip. Bilgilendirme, yarışmalar ve soru/cevaplardan oluşan 45 dakikalık programda esas amaç, çalışanların ‘Sosyal yaşamımda nasıl güvende olurum?’, ‘Evim dışında kendimi nasıl korurum?’, ‘Dışarıdan gelecek virüs tehdidini nasıl azaltırım?’ gibi sorularına Sağlık Bakanlığı onaylı bilgiler ışığında cevap sunmak ve evler içinde yaşanan endişeyi bertaraf ederek her bir üyenin moralini ve dolayısı ile performansını yüksek tutmaktır” dedi.
Söz konusu YouTube projesinin ötesinde, dünyada Kovid-19 virüsünün ilk ortaya çıkışı ile gerçekleştirdikleri kriz planı ile de dikkat çeken Alışan Lojistik, oluşturduğu yalın ve etkili iç iletişim ağı sayesinde Türkiye’de 32 farklı noktada hizmet sunan 1600 çalışanın sağlık durumunu da oluşturduğu eylem planı kapsamında anında gözlemleyebiliyor.